A korán jött hűvös időjárás ellenére a hétvégén remek túraidőben vághattunk neki a börzsönyi kirándulásnak.15 km-es túrán vettünk részt, amelyen három turista útvonalat érintettünk:piros, kék és zöld színnel jelölve. Pestszentimréről indultunk és bár mindenki gyorsvonattal szeretett volna, de Szobig régi vonattal utaztunk. Onnan kisvasúttal robogtunk tovább Zebegényen át Márianosztráig. Megnéztünk egy templomot, ahol éppen mise volt. Mögötte volt a női börtön :-(( Tovább indultunk. 19-en vágtunk neki az erdőnek. Bár nehezen bírtuk és azt hittük, hogy már vagy 50 km-t gyalogoltunk, tovább haladtunk. Páran elestünk, mert nagyon sáros volt a talaj és bele is ragadtunk. Sok volt az  akadály a tüskés bokrok és a felázott talaj miatt. Háromszor keltünk át patakon, korhadó hídon  és kidőlt farönkökön kellett átjutnunk.Nagy kihívásnak bizonyult és az izgalom kézzel fogható volt a levegőben. Sokan túrabotra (faágra)támaszkodtunk és végül fáradtan, de egy cseppet sem csüggedten,értük el a célunkat. Hosszú volt a túra és a visszafele úton az orrunk előtt ment el a vonat .Így 6 óra helyett este 8-ra értünk haza,de mindent összevetve nagyon jól érezte magát a csapat. Köszönjük a szülőknek, hogy elkísértek bennünket, ezzel az akadállyokkal teli pályán és Marika néninek, hogy ilyen jó programot szervezett Noémi szüleivel. A velünk túrázó szülők: Balázs anyukája: Andi és testvére: Zsolt, Dominik anyukája: Juli, Noémi szülei: Attila és Csilla, osztályfőnökünk: Marika néni. A gyerekek pedig: Móni, Csömi, Ciont, Dóri, Vigi, Balázs, Áron, Zsófi, Dominik, Szabina, Panni, Noncsi, Katus. Kár, hogy a többiek nem jöttek velünk.

A Kirándulásról készített képeket a picasa albumunkban megtaláljátok.Várom a képeiteket továbbra is: kakasok1@freemail.hu e-mail címre